keskiviikko 13. tammikuuta 2010

rakkautta ja kolahduksia

Kolmas päivä koulussa. Taas tuli lisää luettavaa. Sen lisäksi englannin tasokoe meni persiilleen. Voispa kokeet tehä puhumalla :D Oon surkea kirjottaan mitään.

Heräsin siihen todellisuuteen, että mun elämä on lähinnä toisten miellyttämistä. Oon kaikille mahdollisimman kiva ja kiltti mut saan palkaksi vaan paskaa niskaan. Kai siihen on vaan totuttava ja toivottava et asiat muuttuu joskus.

Käytiin Saara-Marian kanssa kattoon Jos rakastat leffa. :) Oli muuten ihan hyvä, mut joissaki kohissa se oli viety vähän yli. :D Tanssivien raksamiesten näkeminen on sama asia ku vesisade aavikolla. Sitä ei usko näkevänsä koskaan, mut se osuu kohdalle sillon ku sitä vähiten odottaa.



Mun elämään ilmestyy melkeen viikottain ihmisiä menneisyydestä. Mistähä se johtuu? Sellasiakin ihmisiä, joiden kanssa en uskonut koskaan enää olevani tekemisissä. Se on tosin tosi kiva asia... <3 Uudet kaverit on kivoja, mut vanhoilla kavereilla on ihan oma arvonsa. Niin ku Teija sano viime kesänä et "on kavereita, jotka tulee ja menee, ja on kavereita, joiden kanssa saattaa olla tekemisissä vaikka puolen vuoden välein, mutta sitä vaan sisimmässään tietää, että ne on aina olemassa." Mulla näitä kavereita on aika montakin. Monet on ollu mun elämässä mukana ihan pienestä asti. <3 Lahdessa suurin osa kavereista on sellasia, jotka on nyt kehissä mut vain pari tulee varmaan kuulumaan mun elämään koko lopun elämää. Sellasia ne ihmissuhdeasiat vaan on.

Mulla on niin ikävä Jamilaa :( <3 ja kotia. :( Ja ivalon kavereita. :( Tää iso maailma ei oo ollenkaan kiva. :/ Voisimpa olla taas pieni lapsi, joka ei tiiä mitään maailman pahoista asioista. Voisin muuttaa MikäMikäMaahan ja alkaa Peter Panin kaveriks. Muu mikskään äidiks en halua alkaa! Leena voi hoitaa sen homman.



Huomenna meen sinne Silvinalle. Ja sitte jos jaksais illalla lukea. Viikonloppuna jos sitä suunnistais Iittiin. Viikonlopun suunnitelmiin pitäis tosin kuulua vaan lukemista, mut ei sitä jaksa. :/ Ei kiinnosta ollenkaan. Liian rankat lukusuunnitelmat tehtiin. :/ Ei kiva.

Mutta jospa sitä olis koneella jonku aikaa ja sitte painuis untenmaille. Huomenna on pitkä päivä koulussa. :s Perjantaina pitäis herätä joskus 7 tai jopa aikasemmin. Tama ei ole yhtaan hjuva juttu! :s

Ai nii muuten... löysinpä pipostani tuotelapun, jossa luki 'NO FOOD. DO NOT EAT' :D



Päivän biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti