sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Lomalta paluu.

Palasin lomalta hyvillä mielin (vaikka viikon muita myöhemmin ja vaikka mun matkalaukku paino ku synti). Oli ihanaa huomata, että täällä paistaa aurinko eikä ole kolmeakymmentä astetta pakkasta. Pimeää Lappia on siltikin ikävä - jo nyt - koti <3>
Huomenna on ohjelmassa paluuta koulun penkille. Saa nähä kuinka paljon mulla on tekemättömiä tehtäviä. Puhumattakaan siitä, kuinka pihalla mie oon kaikesta, mitä viime viikolla on tapahtunut.
Voi, mitenhän mie totun siihen ajatukseen, että Silvina ei oo enää samassa koulussa mun kanssa. :/ Kai se on vaan sopeuduttava.

Jotenki on ollu kummallinen olo tänää. Ei ollenkaan innostanu mennä tonne yhteisiin tiloihin aamulla eikä päivällä... onneksi Elisa sit houkutteli mut pois täältä kopistani (huone n. 10 m2, joka on asuintilani vielä viitisen kuukautta).
Koko 2. kerroksen väki on ei-niin-motivoituneita käymään koulussa. Porukka oli kyl tosi väsyneen näköstä - tosin se saattaa johtua myös viikonlopusta, mikä tuntu olleen itse kullakin tapahtumarikas.
Jostain kumman syystä just tänään yks jos toinenki täälä tajus käyttävänsä liikaa alkomahoolia. Ja taas kuulin muutaman kerran nämä "en juo enää koskaan" ja "vois pitää vähän taukoa"- lauseet. Kattoopa nyt kellä on itsehillintää kieltäytyä keskiviikkona pullosta. Eräät kun osaavat vaikka unissaan mennä alkoon ja hakea sieltä sen perinteisen opiskelijaviinipullon (El Tiempo).

Anniina ehdotteli aamupalalle menemistä klo 8. Mulle siiheksi heräämisessä on haastetta, mutta täytyy yrittää. Nyt nukkumaan.

Päivän biisi:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti